Bende suan 28haftalıgım bıkaç hafta once bende nerdeyse kalp atıısı dıısnda pek hıssedemedım ama sonra düzeldı burdan post actıgımda bır kadın yazmıstı 30haftaya kadar hareket düzensizlıgı normalmıs ama tabı hıc hıssetmezsenız sorun var o ayrı kumanda koyup kalp atısını dinleyin