vaveylaaa19 biz suan 37+5 olduk 🥰 36 ya kadar baş asağı olan oğlum şimdi yan yatıyor doktor egzersiz verdi bir de ben internetten bakıp yapıyorum.. 🥹karnımın üst kısmı boş sağı solu asağı dolu kafası poposu nerde anlayamıyorum artık :( 🤔😏inşallah egzersizler işe yarıyordur.. doktorun verdiği egzersiz hint köprüsü ben ekstradan yürüyüş yapıyorum yerleri silecek gibi eğiliyorum hareketler yapıyorum bide YouTube de bu kadının yaptığını yapıyorum
Umarım dönerler dönmek için zorluyor kendini canımı fazlasıyla yakıyor ama yeter ki dönsün en basından beri normal doğum istiyordum son anda sezeryana dönmek istemiyorum