Eplt11 140 olması gerekiyor, bence doktorunuzu dinlemeniz daha önemli. Şekeriniz varsa bir an önce önlem almanız gerekir hem sizi hem bebeği korumak adına. Ben 75 mg yaptırdım benimde 145 çıkmıştı, tanı için 100 mg lık yapmıştı gebelik şekeri çıkmıştı. Diyetle kontrol altına alındı. 1 aydan fazladır yediklerime dikkat ediyorum. Çok şükür gebelik şekerinden kaynaklı bir sorun yaşamadık. Kontrol altına alınmazsa bebeğin erken doğum, aşırı kilo olması, ani bebek ölümü ve doğduktan sonra diyabet hastası olma gibi riskleri oluyor.