Tubatgn sevda_yldrm Ya pernitalog ya da radyolog bakıyor fakat sizi doktorunuz yönlendirecek devlette mi yaptıracaksınız
tunasmom Damlaakayatr hayır, bazen bebeğin duruşu bebeğin hareketi bazı şeyleri görmeyi engelliyor bu yüzden doktorlar bazen yürütüyor 5 10 dk tekrar bakıyor ya da bir hafta sonraya randevu veriyor tekrar çağırıyor tekrar bakmak için herhangi bir zararı yok
Tubatgn sevda_yldrm Önce kadın doğum görecek sizi takipli hastası olmadığınız için bence hastaneyi arayarak teyit edin kadın doğumdan size randevu verecekler
-hilos1 1prensannesi_ evet aynı radyoloji doktorlarıda bakıyormuş direk uzmanlık alanı perinatoloji olduğu için onu yazdım
1prensannesi_ -hilos1 ha bılgım yoktu tesekkur ederım radyoloji da iyidir ınsallah ben ona rendevu aldımda