Dlk5394 sancım yoktu ama sık sık kasılmam vardı hastaneye gitmiştik çatı muayenesinde 1 cm açıklık çıktı nst de sancim 60 70 olmuştu 30. Haftaydı serum hap ciğer geliştirici iğne yapıldı. O zamandan beri acilmam hiç ilerlemedi 37+5 de tekrar gittim hastaneye acılmam hala ilerlememis rahim ağzı yukarıdaymıs ama ben nefes alamıyorum artik,kasılmalarım oluyordu sürekli taş gibi oluyordu karnım baktık olmuyor sezaryen olmaya kararı verdim. Benim kızım karnımda hep yüz üstü dururmus ve poposunu hava doğru dikiyormus 38+2 de
kızıma kavuştum şimdi yatış pozisyonundan anlıyorum karnımda nasıl durduğunu 😆😆