Aaaassss 36+2 haftalığız dün geceden beri sağ göğüs kafesimde çok fazla ağrım var sanki kırılmış gibi canım yanıyor nefes alırken bile batıyor napmam lazım acaba neden olur aynı sorunu yaşayanlar var mı ? Nasıl geçer böyle dayanılmaz buna