Ecem95 beni de kimse aramadı :)) açıkçası ben aile hekimine bilgi vermem ferektiğini de bilmiyordum :)) eşim tesadüfen öğrendi de gittim ki 19 haftadaydım..ki çok da severim doktorumu :)) dedim bana kimse demedi :)) dedi, gss’ye kaydı biz giriyoruz zaten o günden itibaren enabızda hamile görünmeye başladım :)))) gittiğim gün de hemşire tetanoz zamanınız gekmiş olabilirsiniz dedi, kendi takip doktoruma söyledim, aile hekimizde olun dedi, aynı gün yaptırdım ve evet bende de kol ağrısı ve ödem oldu hem de 1 hafta civarı..