cansualtikulac Kızlar kaset jest yaptım defalarca silik çizgi erken test negatif başına gelip hamile olan var mı bat 11i
Tbsra95 cansualtikulac hayatım banada kasete silik cıktı 3 tane tamm dedim hamileyim sonra hamile değilmisim cok üzüldüm diyeceğim o ki pazartesi kan ver kesin sonuc
Gzmklncc cansualtikulac bende çarşamba erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 8 gün vardı adete Şuan evde kaset test var yapmamak İçin zor duruyorum 4 gün kaldı şuan adete yapsam çıkar mı acaba
Deletedmom_69 Erken gebelik testlerine güvenmiyorum. Gebe değilken de silik çizgi çıkarıyormuş çoğu kişi öyle yazmıştı
Melike_nur53 Bir çok kez test yaptım ve çıktıysa hamileydim çıkmadıysa değildim hiç şüpeye düşeceğim bi olay olmadı yani erken testte de kaset testte de belli olmuştu hamileliklerim canım