Babyy07 Adet olucakmisim gibi karnimda kasigimda belimde ağrı var normalmi bu bacaklariminda canı yok . 27+6 Üşütme tarzi bisey olabilirmi yoksa erken doğum belirtisi miki
Mysmrt Babyy07 28 haftalığım geçen hafta benim de öyle ağrılarım vardı yanında akıntı da vardı doktora gittim enfeksiyon dedi. Ama üşütmeden de olabiliyormuş o ağrılar ayaklarını ve belini hep sıcak tutmaya çalış geçmiş olsun ☺️
Sedoa_ Babyy07 o haftalar benim de öyleydi günlük ped bile yetmiyordu. Ama suyu normaldi. 33 ten sonra biraz daha azaldı akıntı. Üşütmem idrarda enfeksiyon da yoktu dr normal demişti
Mysmrt Babyy07 evet benimki de su gibiydi o yüzden korkmuştum zaten bebeğin suyu mu azalıyor diye. Doktor yoğun enfeksiyon var dedi fitil ve hap verdi hala kullanıyorum
Sedoa_ Babyy07 bi dönem adet sancısının hafif hali gibi alt kısımda baskı hissettim o da bebek aşağı inmeye başladığı için dedi. Belimde ağrı yoktu
Znur3 Kızlar ben de 6+5 teyim ama sol kasığımda regl olacak gibi ince ince bir sızı var normal mi acaba bu haftalarda