Esrayilmaz Bizimde 2 ay önce yeni tayinimz çıktı, vallahi benim amacım pratiklik ten cok gözüme hoş gelmesi sonucta ben tasımıyorum esyaları yani değil mi sadece özel eşyalarımı topluyorum o kadar 🤗 bebegime odada yaptım çok şükür 🙏❤️ sırf tayinciyiz diye park yatak almak içime sinmezdi çünkü istemediğim birseyi almış olurdum ki eşimde benimle aynı fikirdeydi🤗