Merhaba 2 hafta önce griptim hemen atlatmıştım şimdi tekrar nezle gibiyim özellikle geceleri daha zor atlatıyorum 18.haftadayım hapşururken özellikle sağ kasığıma anlık birden sancı girip çıkıyo bıçak saplanır gibi hapşurduktan sonra hemen geçiyor ama bebeğe zarar vermesinden korkuyorum benim gibi aynı şeyleri yaşayan var mıı