Civciv08 Geceden beri karnım sertleşip duruyo bel karın ve catı agrısı acayip cekiyom 39+4 üm su nişan hic bişey yok nie böyle oldum bi anda
Sumeyye_topal Civciv08 bende 37 +4 deyım ve aynı agrıları yaşıyoruz dün öglenden beri dinmiyor sıcak suya oturmak biraz rahatlatabilir sizi ama gününüz biraz ileri isterseniz doktora bi gidin içinizin rahatlaması açısından
Civciv08 Sumeyye_topal gitsen ne ki daha dün yanındaydım rahatsızlıgımı dedim olur su nişan gelmedigi sürece düzenli agrın olmadıgı sürece doguma alamam diyo agrılar böyleyse dogum anını düşünemiyom artık