Zeliha1818 Haziran ayında bir dış gebeligim oldu şuan yeniden hamileyim 23 Kasım da beta vermiştim o zaman yoktu dün verdiğimde 22 çıktı sizce normal mi bu yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
Zeliha1818 Ayseciik Rabbim inşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip eder doktor iğne ilaç başladı dikkat et dedi
Ayseciik Zeliha1818 bana sadece folik asit verdi çok dikkat ediceksin dedi ay sonu gel keseyi görelim dedi