Merhaba arkadaşlar,
Aranızda hamilelikte amniyon sıvı fazlalığı yaşayan oldu mu? Benimki sınırın birazcık üstünde çıktı. Karnımdan su çekip araştırılmasını önerdi perinatoloji doktoru ama açıkçası sadece bu sebepten dolayı karından su çekmeye gerek var mı bilemedim.