Esraaaa0101 Merhaba kızlar eşiyle arasında kan uyuşmazlığı olan var mı benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde iğnesini oldum şimdi korkuyorum sıkıntısız doğum yapan var mı
OzgeSrc Esraaaa0101 korkacak bisey yok insAllah. Ben henuz dogum yapmadim ama uyusmazlik bu sefer beni ugraştirdi bi ara poztif ciktim falan 🤕 simdi hersey yolunda şukur