Nskyhn
Benimkisi de 45 günlük, ilk ayın sonuna kadar 2 saati buluyordu bulmuyordu uyandiriyordum, 40indan sonra da gaz sancıları çok arttı, gündüz de uyumuyor doğru düzgün, geceleri 5-6 saat kesintisiz uyuyor sancilanmazsa, uyandırmakta istemiyorum ama dediginiz gibi kendisi uyanınca da daha güzel emiyor