Doğum yaklaştıkça evham yapmaya başladım. Detaylı da doktorum bır sorun olmadığını belırtmıstı. Özel muayeneye gıdıyorum. Bır sonraki randevuda doktorum kalbine tekrar bakmıştı her şey yolunda demıstı. Ara ara bakıyordu zaten. Siyah puntolu kısım genel bilgi degıl mı