Öncelikle bebeğe hiçbir zararı yok🙏🏻 doğumdan sonrada normale dönecek inşallah🐣 çok şükür 36. Haftadaymışsınız ben çok daha erken bir süreçte genişlemeyle karsı karşıya geldim🥹 inanılmaz ağrım oluyordu ama çok şükür geçti ağrılarım büyümede doğumdan sonra geçer inşallah 🤍