Kızlar 34+1 im şu an. 34. Haftamda aşırı kasık ağrım oldu doktoruma gittim dayanamadım geçecek gibi değildi. Nst çekildi minik sancılar çıkmış. Muayene olduğumda çocuk kanala girmiş ve baskı yapıyordu istirahat verdi günde 2 kere progestan fitil verdi. Erken doğarsa küvezde kalır korkuyorum bu durumu yaşayan var mı