HAR Beklenen gün geldi sevgili anneler heyecandan uyuyamadım hiç. 38+4 üm saaat 11′ de doğuma alınacağım. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bütün duygular karmakarışık. Dualarınızda bana da yer verin olur mu🙏🤲 💜
Burculi_ HAR Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimde 1 haftam kaldı sancılar vuruyor yavastan uyutmuyor
Cdem21 HAR hayırlısıyla kucağına al inşallah bende 38+2 yim galiba sancım var ishal ve bulantı eşlik ediyor rabbim herkesin yardımcısı olsun
Dilaraa23 HAR şuanda ezan okunurken gördüm postunuzu dualarım sizinle💖 her şey gönlünüzce olsun inşallah 🙏
HAR Burculi_ geçmez o bir haftalar koskoca 9 ay geçer 1 hafta bir ay gibi gelir bilirim. Rabbim bu yolda kimseyi dara düşürmesin sağlıkla kavuşalım İNŞALLAH 💜🙏
HAR Eslema beklemek en zoru ama en güzeli. İnşallah bütün bbeiş bekleyen anneler sağlıkla kavuşurlar yavrularına 🙏🤲
Mervece1 HAR Allahım kolaylık versin. Benim dün sabah nişanım geldi şu an sıtmalandım geceden beri çok kötüyüm sancı mı eklem ağrısı mı hiçbir şey anlamıyorum
Burculi_ HAR Amin inşallah 🙏🏻 nasılsınız nasıl geçti bebisinizi aldınız mı kucağınıza Allah sağlıklı ömür nasip etsin 🥰♥️
strawbery HAR ay allah kavustursun sagsalim gir cik annesi saglikla alin kuzunuzu kucaginiza darisi bizim basimiza🤗