Cdem21 Saat 3 ten beri karnım ağrıyor belim ağrıyor böyle adet olacakmışım gibi bide ishalim sabaha randevu baktım ama yok doktoruma direk gitsem bakar herhalde midem de bulanıyor kusacak gibi oluyorum herhalde ben doğuracam 38+2
mucizebebek_ Cdem21 kuzum benim çok küçük bebeğim ama araştırmıştım sancı takibi yapman lazım diye biliyorum ben belirli bi saniye 5 dk da bir miydi neydi bi araştır bak anlarsın zaten Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🌸 bizide bilgilendir geri
mucizebebek_ Cdem21 Genel bir kural olarak, en az 1 saattir süren, 5 dakikada bir gelen ve 60 sn süren kasılma olduğunda, hastaneye başvurulur. Ama doktorunuz, 1 saati beklemeden, daha erken başvuru da önerebilir. Yazan bu canm
cennetinsusu Cdem21 Evet bınlar doğum belirtisi ama sancının sıklığı önemli düzenli olması lazım 5 dk 1 e düşünce doktora gitmelisin. Benim tavsiyem eğer bu şekilde olmadıysa bekle suyun felan gelmedikten sonra doktora gitmek için acele etme derim. 💜
Cdem21 nergis_a evet belimden karnıma doğru vuruyor 20 dk ya geliyordu 14 dk ya düştü sonra geçer gibi olmuştu 20 dk gelmemiş o arada azıcık gözümü yumdum şimdi tekrar başladı yalancı mı gerçek mi çözemedim
Cdem21 mucizebebek_ cennetinsusu teşekkür ederim cevaplarınız için evet bende şimdi düzenli takip etmeye çalışcam su nişan gibi belirti yok ama yinede sabah bi nst ye gireyim diyorum ilk doğumum olacak inşallah hiç bir bilgim yok belki bilemem diye ama iyi ağrıyor şuan
Seevviilll Cdem21 benim doktorum yalanci sanciyi ayirt edebilmen icin sancin oldunda sicak suya gir dedi Eger agrilarin gecerse yalnci sanci Ama Eger gecmezse veya daha kötü olursa gercek sanci demisti denemek de fayda var🌸
cennetinsusu Cdem21 İçin rahat etmesi için gidebilirsin canım açıklığına da bakarlar hem. Kolaycacık olur inşallah Sağlıkla al kucağına 🤲🏻
Cdem21 Seevviilll deneyeceğim teşekkür ederim ama şuan giremem annemgildeyim sesime uyanırlar uyandırmak istemiyorum hiç🥹🙈
Cdem21 cennetinsusu amin inşallah hayırlısyla kucağıma alırım bi an önce kucağıma almak istiyorum hayırlısıyla eğer doğum şeyiyse bu rabbim hayırlsıyla nasip etsin eşime komutanları izin versin gelebilsin amin🤲🏻
Cdem21 mucizebebek_ yok gitmedim çünkü sabah 7 gibi sancılar kesildi geçti yalancı sancıymış demekki diye düşündüm