Shebaby Gunyuzu Ben de kanama yaşadım 8. Haftamdaydım daha sonra pruluton iğne ve progestan fitil kullanmaya devam ettim 14. Haftama girdim hala kahverengi lekelenmelerim devam ediyor. Kanama alanım varmış, ne zaman iyice iyileşir orası bilmiyorum. İğne haftalık. Fitil de günde 3 kez devam ediyorum. Sağlıkla büyüsün gelişsin bebişler yeter ki