Sehnazs5 evet çoğunda oluyormuş zaten doktorum mide bulantısı için normal rahmine baskı yapıyor kafası çok aşağıda ondan demişti ishalde bir belirtiymiş sabah nst ye girmeye gideceğim ilk gebeliğim belki doğum sancısı yaşıyorum şuan ama bilmiyorum adet ağrısı gibi girip girip çıkıyor bilemedim ishalden mi oluyor neyden oluyor ama ishalden olsa diyorum niye kasıklarım belim ağrısın karmaşık duygular içerisindeyim