lilosbebek Aylim bende olmuşum 9+4 gebeyim ilaç yazdı doktor ama kadın doğumcuma sorucam size ilaç verdiler mi
AyseYldz Aylim Ben de gecen hafta oldum salgın var malesf bir haftaya toparladım ama 2 kez covid olmuştum onda bile bu kadar zorlanmadim
Aylim -Bal123- teşekkür ederim ateş sıtma kemik ağrısı boğaz ağrısı aynı covid gibi ama domuz gribi salgını varmış herkes dikkatli olsun
-Bal123- Aylim benimde oğlum hasta kuru öksürük bulantı kusma ve ateş var şüpheleniyorum doğrusu hastaneye de götürmek istemiyorum daha çok hastalanirsa diye
Aylim yagmurefe serum taktılar lilosbebek antibiyotik ve parol yazdılar ama tabiki bende doktoruma kullanmadan antibiyotiği içmiycem
keremalya1724 Aylim ben yeni atlattım 6+1 benimde hayatım da böyle hastalanmadim çok ağır mahfoldum ilaçsız atlattım elhamdülillah ama birde bana sorun süründüm resmen