Fatmaclk96 Dün doğumum gerçekleşti 37+1 de normal yaptım benim miniş oğlum geldi ama biraz solunum sıkıntımız var yoğunbakıma aldılar çok değilmiş ama nefes almada biraz güçlük varmış. Çok güzel bi duyguymuş Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin 🥰
Ayshenur Fatmaclk96 nasıldı doğum sürecin canım rabbim Analı Babalı sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin ömrü bereketli huzurlu sağlıklı sıhhatli geçsin 💝 hayırlı evlat olsun ❤️❤️
Sumeyyeabdi Fatmaclk96 hayırlı olsun bebeğin cnaim sağlıcakla büyüsün inslalah🥰🤲 bnd e 37+3 te sezeryanla doğum yaptım kızımı kucağıma aldım canim 10 gün oldu doğum yapalı
Sonundabende Fatmaclk96 bebeğiniz çıktımı küvezden bizim de haftamız aynı dün doğum yaptım bizim bebekte önce solunum sıkıntısından girdi şimdide o geçti ama midesinden koyu renk su gibi bişey geliyormuş bir hafta kalcak belki daha uzar insallah uzamaz sizde hemenalırsınız kucağınıza hayırlı uğurlu olsun
enesayazmoom Allah anali babali buyutsun yavrunuzu Bizde 37+1 de sezeryan doğum yaptık pazartesi günü şuan sarılık olmuş işin tedavisi görüyor bakalım
Fatmaclk96 enesayazmoom Teşekkür ederim canım benim sizinkide analı babalı büyüsün inşallah Hayırlısıyla atlatsın ❤️
Fatmaclk96 Ayshenur Doğum sürecim bana göre zor ama herkese göre çok kolaydı 1,5 saat sancı çektim odada sonra 9 dakikada doğmuş bebek 🙈🥰 Allah razı olsun çok teşekkür ederiz 🥰
Fatmaclk96 Didemesut Yok sadece sancım geldiği anda yürüyüş ve çömelme hareketi bu kadar zaten evden geldiğimde 2,5 cm açılma varmış sonra ilerledi
Cdem21 Fatmaclk96 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻ishal ve bulantı gibi birşey yaşadınız mı doğuma gitmeden
Fatmaclk96 Cdem21 Amin inşallah 😍 İshal olmadı ama şiddetli bulantı ve kusma oldu 2 gün üst üste meğer doğum belirtisiymiş anlamamışım ben
Sumeyyeabdi Anneyimmm34 evet canim 37+3 de aldı doktorum 37nn içinde alıyor şükür iyi toparlandim 10 günü geçti