Bende burada bekleyeyim 🥰 İlk doğumunum pandemi dönemine denk gelmişti ve normal doğumdan korktuğun için sezeryan isteyip özel tercih etmiştim. Malum fiyatlar çok çok arttı. Bence 7-8 bin lirayı hak edecekte bişey yapmıyorlar. Ki bulunduğum yerde en düşük fiyat bu. Devlet düşünüyorum ne yalan söyleyeyim. 22sne randevu aldım. 27 haftalığım şuana kadar özel takipli oldum ama devlete gidicem artık. Özele de ara sıra eşim görmek istedikçe gidicem malum devlet babayı almıyor