Paramedik16 biraz boylw gelenekselci gibi gelmisti bana.. sezeryandan acsyip korkuyorum agrim olur uyusmam filan doktor umursamaz yada hastane takmaz gibi geliyo. Sanki doruk hastanesi boyle biraz ozel ama ozel gibi ozel olmayan hastane gibi onyargiliyim sanki agrim olunca fazla nazlaniyorsun diyip bozcak tipler korkuyorum ne yaa Ama bizim dibimizde.. ne yapicam karat veremedim bi gormedim kemal beyde tugberk beyde sezeryan ornegi surda 🤭