Dilara556 Haftada 1 ntsye geleceksin dedi doktorum . Özel hastane ,ayreten nts sonucu için doktora randevu mu almam gerek ,yoksa sonuçları göstermek için randevu almaya gerek yok mu ?
Dark Dilara556 Nst den çıkınca gösterirsiniz randevuy gerek yok Hatta orda ilgilenen personel gösteriyor doktora, normal ise direk cikiyorsunuz. Bizim oyleydi
Dilara556 Dark aaa öyle mi bende diyordum öyle randevu alacaksam ona göre hareket edeyim sevindim şimdi
Dark Dilara556 yok zaten ayrı bir oda da giriyorsunuz, çıktıyı alıp doktora gösteriyorlar, özele gidiyorsunuz dimi genelde böyle oluyor usulü