Hifabebekk Kızlar 10 dakikadır kasığımda ağrı var dayanılmiycak gibi değil ama geliyor gidiyor doğum sancisi nasıl oluyor böyle mi
Gonularslan20 Hifabebekk eğer belli araliklrla geliyorsa dinlendiği de uzandiginda geçmiyorsa doğum sancisidir demişti ebe hep aynı süre zarfinda sancı gelmesi lazımmis
Lizbonn Hifabebekk Bebek bir yerde tıplanıyor mu ? Toplanıyorsa kaç dk bir oluyor bunları kontrol edin 5dk 1’e düşerse ve düzenli olursa acile gidiniz
Bilgekpn Hifabebekk doğum başlangıç sancısı için dakika tutmalısın düzenli aralıklarla adet sancısından biraz daha fazla sancı varsa doğum sancısı takip et bakalım Allah yardımcın olsun
Sunney Hifabebekk ılık bi duş al sonra da sancıların gelme sıklığının dakikasını tut 5 dkya düşerse direkt doktora 😅
Meliha083 Bende şuanda 40+1 im 1.5 santim acikligim var ve sancım devam ediyor acaba ne zaman doğuma alirlar