Belgin27 Arkadaşlar 2 aylık hamileyim öyle çay kahve içme alışkanlığım yok ama kolayı çok seviyorum hafta da bir kez 1lt içsem zararı olur mu
Asyabuse Belgin27 1 lt ne bacım yapma etme içindeki şeker oranı falan aman diyim. Yasaklara karşıyım ama abartmadan yapmak lazım. Haftada 1 bardak bile çokta 1ltdense bari bardak iç
Bilgekpn Belgin27 ben canım ne zaman isterse içtim bişey de olmadı kızım da turp gibi maşallah kucağım da
Tuntun Belgin27 yani kendinizi tutamıyorsanız tek seferde 1 litre içmek yerine 2-3 günde bir bir bardak içseniz daha iyi olur
aysenur449 Belgin27 hiç sormadım o da hiçbir şey söylemedi şunu ye bunu yeme diye ben zaten kolanın zararlı olduğunu burada gördüm
BBuseY 2 aylık bebiş için çok yüksek bir oran 1 lt. Asitli içecekler önerilmiyor zaten .. belki ilerleyen aylarda nispeten de olsa kolaya su karıştırıp bir bardak kadar tüketebilirsiniz oda bastırmak amaçlı sürekli sürekli değil ❌