TubaaKaya Kızlar gobegim bazen aşağıda bazen yukarıda görüyorum aynaya bakınca bide gören pek birşeye benzetemiyor tuhaf şekli diyor sizin nasıl 😂
Mnlya TubaaKaya benımde dun kaynanam karnın assagıda dedı sankı bana ben anlamıyorum asaagıda yukarda nasıl oluyo assagıda olunca noluyo yukarda olunca noluyokı
Bebikimm Benim de göbeğim hep önde be aşağıda.. 39 haftalık olduk, hala aynı...Bence bu tarz söylemleri çok dikkate almayın..Herkesin vücut yapısı ve hamileliği farklı. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması... Gerisi boş laflar🙃
TubaaKaya Bebikimm bende öyle düşünüyorum herkesin vücut yapısına göre ama millet işte kızım olucak Allah in izniyle erkek karniymis karnım 😊
Cansuu33 Bizim bebişin yatisından bence bazen ayaklarını sola aşağıya doğru uzatıyor bende yamulmus karnıma bakıp bu napıyor acaba diyorum içerde. )))