Gebelikte çıkan tiroid rahatsızlığı olan var mı doğumdan sonra anne veya bebekte herhangi bir sorun oldu mu , rahatsızlık doğumdan sonra devam etti mi yoksa geçti mi . Bilgisi olan beni de bilgilendirebilir mi. Gebeliğimde tsh yüksek çıktı düşük mg ilaç verdi doktorum ve sonrasında oranım düştü yinede ilaca devam ediyoruz . Rabbim tez zamanda evladı ile sağlıkla kavuşmayı nasip etsin herkese