Arkadaşlar bu postu ne bebeğim ne kendim için açıyorum malesef eşim için açıyorum henüz 27 yaşında olmasına rağmen sessiz kalp krizi adı altında birşey geçiriyor 2 kere işteyken başına geldi birisinde de trafikteydi bugün doktora gittik ritimde bozukluk varmış vs bir ton şeye koşturduk benim de psikolojimi çok kötü etkiledi bu durum birşey olacak diye çok korkuyorum o uyurken uyuyamıyorum birşey olur diye sürekli de ağlıyorum bütün ailem o benim ne olursunuz dua edin birşeyi olmasın Allah kimseyi sağlıkla sınamasın çok kötü birşey