NM_mom Son 2 hafta kala grip olmuştum ıhlamur içiyodum bal ve limonlu ama sezaryen olucaksan bitki çaylarını önermiyolar kan akışı hızlı oluyormuş sanırım. Sıcak suya limon sıkıp içebilirsin, geçmiş olsun