Hayırlı olsun öncelikle. İçinizi ferah tutun iyi düşünün bilmeden yapılan şeyler çocuğu etkilemez Allah korur Öğrendikten sonra o can size emanettir ve sorumluluk sizdedir. Ben de gebe olduğumu bilmiyordum. Zehirlendim diye bir sürü iğne,serum,antibiyotik… kullandım. Yetmedi üstüne röntgene girdim hem de karın. O da yetmedi ilaç kullanımına devam ettim. kanımda bile bhcg 0 çıkıyordu. Ama gebeymişim. İlk üç ay çok tedirgindim. Çok şükür 35. Haftadayım bir şey yok. 17. Haftada ayağımı kırdım gebe olmama rağmen röntgene alındım. içinizi ferah tutun. Dua edin ve Allah’a güvenin. Sağlıksız bir embriyo ise zaten vücut onu atar. Kuvvetli ise rahme tutunur 😊