Gulcan02 ben size dikir vereyim. Ben masa hazırlayacağım, 2 gümüş vazo, içinin çiçeği, 3 lü jardinyer seti, 3 lü şamdan, lohusa sebili, lohusa bardaklarımı da süsledim minik kurdelelerle. Bir arkadaşımdan da yükseltici küp alıcam şamdanlarkn altına koymak için. Şeker hamurundan kurabiye yaptırdım ki inanılmaz güzel oldular, bgn geldi kurabiyelerim ve hemen denemek için yedim bi tanesini gerçekten nefis nefis nefis :)) instagram adı: pastaylin yaptırdığım sayfanın.
Sonra üzerinde emzik olan kutulu çikolata yaptırdık 2 kg, 1 kilo da gümüş ve pembe renkli basem şekeri yaptırdık. 9 m tül aldım kapıyı süslemek için, kapı süsü yaptırdım, dağıtmak için magnet yaptırdım. Parti malzemeleri satan yerlerden 1 tane üçgen şeklinde hoşgeldin bebek yazan banner aldım, 2 tane kağıttan yapılma top şeklinde sarkıtmalı süs aldım, ayakucuma ve bebeğin ayakucuna kurdele yaptırdım, bir de bebeğin küvezine tütü yaptırdım. Uçan balonlardan aldık, oembe ve gümüş gri renklerinde, doğum zamanı helyum doldurtucaz, ben harf balon almadım zaten kapısında ismi yazacak diye. Pleksi isimlik yaptırdım, kendime de lohusa tacı terliği ve bebek için taç yaptım. Sırtı melek kanatlı tulumlardan yaptırdım bir de.. süper oldu: butik_nakis_ve_ceyiz_isleri_ sayfanın adresi. Bir de giderken ikramlık kurupasta götüreceğiz hastaneye.