hayalperest2310 ben devlette yaptırdım. Sabah gittiğimde idrar ve 2 tüp kan aldılar glikoz içeceği verdiler bitirdikten sonra saat tut 1 saat sonra gel dediler bi tüp daha alındı, 1 saat sonra tekrar kan alındı. Yani 4 tüp 3 saat arayla alındı. Benim sonuncu tüp alınırken 12:45 geçiyordu saat 2 de sonuçlarım çıktı..