Canım ben dün gittim konrtole 31+4 teyim 1800 dedi kilosuna doktorum
Geçen ay 28 haftada gittigimd e1300 demişti kilosu gayet normal dedi ben birde grup öksürük çok fena hasta oldum bebeğime zararı olmuştur diye çok korktum oksurudugum için kilo kaybı gelişim geriliği yok hatta 32 + 4 le uyumlu gozukuyo ultrason da dedi doktorum