busranur_19 uyuyabilmek için 5 6 gibi aksam yemeği yiyorum en son. Sonrasinda yüklü bir yemek yersem o gece kabus. Sakız çiğniyorum, süt de bir nebze iyi geliyor. Ama gaviscon dan iyi gelen hiçbir sey olmadi simdiye kadar. Doktorunuza danışın yazsın reçetenize. Reçetesiz de alabiliyorsunuz eczaneden. Gaviscon gebeler için derseniz pembe olani kullanıyorum ben. Neyin mide yanmasi yapacağı belli olmuyor. Kimisi ekmek yiyor ben ekmek yiyince midem çıldırıyor. Biraz deneme yanılmayla neyin dokunduğunu görüp uzak durmaya calismaniz lazim. Bir de yemek yiyince minimum 1 2 saat yatmayin. Direkt geri dönüp yakıyor boğazı