karadenizdebiraile hayirlisi06 ikisi arasında ne gibi bi fark var suni diyince insanı korkutuyorlar aşırı bı fark var mı ? Bebişlerin kilosu nasıldı peki günlerini doldurmuşlar
YaseminBatrk Mervecimm ilk kizim 40+2 suni sancı Oğlum 39+4 de suyum geldi suni sancı ile doğurdum hamd olsun. Bakalım üç numara nasıl olacak
hayirlisi06 karadenizdebiraile ilki daha zordu suni ile iki saate doğurdum aşırı fark yok ama benim suni ikinci doğum ondan mı bilmem