38+2yiz doktor eğer 40a kadar bebek gelmezse suni sancıyla başlatırız dogumu dedi kızlar suni sancı dan cok korkuyorum bazı kişiler hiç dayanılacak bisey değilmis gibi anlatıyor bazıları da yavaş yavaş serumla birlikte veriyor adet sancısı gibi diyor sizce nasil bir sancı gerçekten dayanilmicak gibi mi dogum korkusunu yenmek istiyorum 😞😞