Bence bacaklarda.olustu sonra vajinada oluştu şuan şişlikler var 30 haftaya girdim daha vakitte var , ne kadar ilerler bilemiyorum , damar cerrahina gittim dopplere girdim ana damarlae açık pıhtı atma durumu yok , damar cerrahina sordum sezaryan mi olmak zorundayım diye hayir bir sıkıntı olmaz diyor ya kanama durmazsa diyorum biz gelip acil durumda hemen dikisinizi yapıyoruz diyor , kadın doğum doktoru da sorun görmüyor herkes çok rahat ben hariç 😂😂