Tubiti Kızlar 38+3 teyim. Bugün namaz kılarken sap kasığımda eğilip kalker kendi sancı hissettim biraz. Normalde yok hiç sancı vs. Yaptığım eğilip kalkma hareketinden mi yoksa yalancı sancı mı
Tubiti TTtutku ama hiç otururken ya da başka bi iş yaparken vs sancım olmadı. Sadece biraz önce namaz kılarken oldu. Salı günü kontrolümde hiç açıklığım sancım yoktu. Eğer devam ederseniz sancı inşallah doğum belirtisidir 🤲🤲