Herkese merhaba 🙋🏻♀️ 38 haftalık hamileyim. Kokulu akıntı var galiba enfeksiyon veya mantar enfeksiyonu başlangıcı.. tam anlamıyla ilaç kullanmadan bu enfeksiyon başlamadan nasıl önlem alınır ? Yoğun kokulu ve akıntılı değil ama öyle olmaya doğru ilerliyor 🤦🏻♀️ umarım kendimi ifade edebilmisimdir 🙁