Ozge2304 Kızlar mehaba epitel ve lokosit değeri hamilelikte yüksek çıkan oldumu. Dr bişey demedi bununla ilgili ama yinede merak ettim
deletedmom6295 Ozge2304 epitel bende hep çıkıyor idrar yolları ve meshaneyle alakalı bir yapı bu. ona bol su içmekten başka birşey yok. lökosit ise genellikle enfeksiyonda görülüyor. ortalama 5-6 nın üstündeyse ilaç başlıyır doktor
Mavi20 Ozge2304 lokosit yüksekse idrar kültürü verip tedavi şeklini belirlenmesi lazım diye biliyorum