Babyy07 27+5iz aksamustunden beri kasigimda batma seklinde ağrı var yasayan varmı kızlar, erken doğum belirtisi flnmi acaba diue korkuyorum cok hareketli bu arada acaba baskimi yapiyo kasigima ondanmi. Diyede dusuniyorum
ayysenurrakt Babyy07 Hiç sanmıyorum ağırlaştık artık her yerimiz ağrıyor bende 28 haftalığım her yerim ağrıyor 😂
Babyy07 edanur44 yanma ve kaşıntı sikayetim vardi gecen hafta onun icin vermistim test ama normal çıktı enfeksiyon yok demisti doktorum. Şuan gecti zaten o sikayetimde
sunmomy Masaj yapın o bölgenize elinizle belki oraya toplanmıstırr acılır. benimde her gun bi yerim ağrıyor artık alıstım