Omer61 ikiside guzel ama kuzey cok var ya, duyulmamis istiyorsaniz bence barlas buyuduklerinde okulda kuzey cok olcagina eminim qma barlas tek tuk. Ilk oğlumun ismi Baybars , ikinciye hamileyim oda allah kismet ederse Barlas olucak insallah. O kadar ayni olduki isimler erkekde özelikle, hem duyulmamis hemde Türkçe isim olmasina ozen gosterdim