_prenses_annesi Kızlar selam bebeğimin kakasında. Bir kaç gündür Kan olduğunu fark ettim. Başına böyle bişey gelen varmı. Foto yükleyemiyorum.
Mirmirlokum _prenses_annesi yediğin şey alerji yapmış olabilir daha önce kabızlık yaşadıysa veya dışkıyı gazlı atıyosa çatlakta oluşmuş olabilir ama sizin bağırsakla alakalı geçmişte problem olduğu için ultrasonla bakmadan herhangi bi doktorun yorum yapmasıda yanlış bence çok çok geçmiş olsun
_prenses_annesi sliya30 Doktora sorduk birisi dıyor yediğin bişey alerji yapmış. Birisi diyor üşütmüş. Bide bebeğim doğduğunda. İç organalrı dışandydı bagırsaklar falan dışında doğdu.
sliya30 _prenses_annesi gerçekten bazı doktorlar neden böyle hemen hop birşey söyleyip yolluyorlar umarım kötü birşey olmasın da kuzucuğa RABBİM korusun
_prenses_annesi sliya30 Amin inşallah. Cumartesi başka bi doktora götürcem. Mecbur Foto yükleyemedim ya
sliya30 _prenses_annesi foto googledan Mutlu resim oraya tıklayıp resim yükleyip kopyalayıp buraya yapıştırınca oluyor