Bellisima21 Arkadaşlar bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor monorul şase verdi kullndm 4 gündür bilmiyom 1 hafta sonra tahlil yapicm kullananlar varmı sizce nasıl gecer
segah06 Bellisima21 canım ilaç bir haftada etkisini gösteriyor. Ben kullandım ve doktor bol bol su içmemi istedi. Resmen günde 4 Litre su içerek idrar yolu enfeksiyonunu atlattım. İç çamaşırını sık değiştir bide
Bir_tirtilannesi Bellisima21 ilk hamileligimde benimde vardı idrar yolu enfeksiyonu 2-3 kere ilac kullandım ama bir türlü geçmedi bende ne kişiden kişiye göre değişiyor tabi kimisinde çabuk geçiyor kimisinde zor geçiyor umarım senin çabuk geçer 🌸
gozde71 Hamileliğim boyunca enfeksıyon yaşadım ⅘ kere monurol kullandım bır kere de mecbur kaldım antıbiyotık kullandım gebelerde oluyormus kullanmamamız daha kötü