Cerennn_ Merhaba 6+5 teyim ama mide bulantısından ziyade mide ağrısı yaşıyorum aynı durumu paylaşanlar var mı
Mhtpflz Cerennn_ benimde öyleydi malesef midesi problemli olanlarda mide ağrısıda yapıyor benim hem ağrıyordu hemde bulanıyordu
Shebaby Canım bende 8+4 oldum benim de mide ağrım çok kötü gece uyanıyorum midem sabah uyanıyorum midem ılık süt içip biraz rahatlatıyorum ama geçmiyor inşallah en yakın zamanda geçer